Wednesday, September 24, 2014

Bicara tentang Cakna....

Rata- rata orang dari Negeri Pantai Timur pasti tahu apa yang dimaksudkan dengan cakna... Penggunaan perkataan cakna pun sudah meluas saya anggapkan. Cakna membawa maksud ambil berat, keprihatinan yang ditunjukkan oleh seseorang individu kepada individu yang lain. Itulah yang saya ingin khabarkan di sini mengenai kewujudan blog Sekelumit Cakna ini.... Blog ini merupakan keprihatinan yang saya ingin sampaikan yang tulus dari hati saya, centusan dari logik akal pemikiran saya yang ingin saya kongsikan bersama rakan blogger yang lain.... Namun akronim cakna ini juga memberi idea yang lain yang ingin saya kongsikan bersama....                                                                                                 

C - Cuba       

A - Akui        

K - Kata-kata  

N - Naluri      

A - Anda



Sekelumit cakna cuma untuk yang cakna..... :)

No comments:

Post a Comment

JEMPUT INTAI YE....

Baru berpeluang ber blog!!